تراختور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با فارس:
تراکتورسازی همچنان از مدعیان لیگ برتر است/ برای آقای گلی به تبریز آمده‌ام

خبرگزاری فارس: بازیکن جدید تراکتورسازی این تیم را از مدعیان لیگ برتر امسال دانست و گفت: برای کسب عنوان آقای گلی به تبریز آمده‌ام.

سیدمهدی سیدصالحی بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر بوده و با تلاش جمعی بازیکنان و کادر مربیان، تراکتور در مسابقات امسال سربلند خواهید شد.

وی با مثبت خواندن اردوی تیم تراکتورسازی در ترکیه گفت: در این اردو شاهد برگزاری تمرینات دو جلسه‌ای صبح و عصر بوده و در سایه این تمرینات هماهنگی خوبی بین بازیکنان ایجاد شد.

سیدصالحی که در نخستین بازی خود برای تراکتورسازی مقابل تیم ولگای روسیه موفق به گلزنی شده بود در ادامه تصریح کرد: من با تمام وجود برای تراکتورسازی بازی خواهم کرد و هدفم ضمن کمک به تیم، کسب عنوان آقای گلی مسابقات است.

مهاجم سابق تیم سپاهان اصفهان، تماشاگران تیم تراکتورسازی را بهترین تماشاگران ایران خواند و افزود: با پیراهن تیم‌های استقلال و سپاهان چندین بار در ورزشگاه یادگار امام مقابل تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری بازی کرده‌ام و اعتراف می‌کنم که تیم تراکتورسازی بهترین و پرشورترین تماشاگران ایران را دارد و هواداران این تیم موجب ابهت تیم تراکتورسازی شده است.

صالحی در مورد نیامدن جباری به تیم تراکتورسازی عنوان کرد: تراکتورسازی تیمی بزرگ است و از بازیکنان بزرگی نیز سود می‌برد و نیامدن یک بازیکن در روند نتیجه‌گیری این تیم تاثیرگذار نخواهد بود.

بازیکن فصل گذشته زردپوشان اصفهانی در مورد تغییر روند مهاجرت بازیکنان از اصفهان به تبریز برخلاف گذشته خاطرنشان کرد: عدم حضور تیم تراکتورسازی در لیگ برتر  یکی از عواملی بود که بازیکنان تبریزی به تیم‌های اصفهانی ملحق می‌شدند، اما با پیشرفت خوب فوتبال تبریز و نتایج درخشان تیم تراکتورسازی امروز آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم تراکتورسازی است.

سیدصالحی متولد 1360 تهران است. وی سابقه بازی در تیم‌های راه آهن، استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پیکان قزوین را دارد و در مجموع 38 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. دو قهرمانی در لیگ برتر و سه قهرمانی در جام حذفی با تیم سپاهان و دو نایب قهرمانی با تیم‌های استقلال و سپاهان از مهمترین افتخارات این مهاجم بلند قامت است.

صالحی در سال 2007  با تیم سپاهان به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافت. وی سابقه بازی در تیم امید ایران را داشته و در شش بازی ملی برای تیم بزرگسالان دو با دروازه تیم‌های حریف را گشوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس